Малки, но с голямо сърце

Любителите на високите скорости и мощността обикновено са склонни да се отнасят пренебрежително към малките, често определяни като „градски“ или „дамски“, автомобили. По света обаче има достатъчно ентусиасти, които могат да разбият всякакви клиширани представи за малките коли, които с подходящото тунинговане и смяна на двигателя, се превръщат в малки зверчета и могат да отвеят на пътя доста по-големи свои събратя. А в случаите, когато това са масови автомобили отпреди десетилетия и произвеждани в страните зад Желязната завеса, резултатите наистина изглеждат впечатляващи.

Yugo GV

Yugo GV

Мъничкият хечбек, произвеждан през миналия век от Zastava, може да бъде засечен по американските пътища, а често участва и в състезания. Колата има цели два 8-кубикови 8-цилиндрови двигателя от Cadillac. Един отпред и един в багажника:

Yugo GV с двигател на Cadillac

Yugo GV тунингован

Собственикът Джим обикновено кара Yugo-то само на един двигател, но двата могат да работят и едновременно, като имат обща мощност от 900 к.с. Два кръга на водно охлаждане се грижат автомобила да не прегрява. По екстериора също са правени някои промени, за да може двигателите да бъдат побрани вътре.

Fiat 500

Да напъхаш V12 двигател от Lamborghini Murcielago в такава количка изисква истинско майсторство.

Fiat 500

Трансформацията е дело на италианската фирма Oemmedi Meccanica и събра погледите по време на автошоуто в Болоня преди пет години. И всичко това само защото собствениците на компанията, баща и син, сключили облог. Синът Леонардо твърдял, че подобен тунинг може да бъде направен, а баща му Джанфранко заявил: „Глупости, невъзможно е“. От този спор и един позакъсал бял Fiat 500 се родила тази чисто нова кола. Не само двигателят с 580 к.с. е нов. Купето е доста по-широко. А звукът е като на реактивен самолет, чуйте:

 

Golf Mk II

Най-върлите фенове на Golf сигурно при никакви обстоятелства не биха го заменили за някакъв си Cadillac. Но пък какво пречи да го превърнат в звяр с двигател на Cadillac - Northstar V8 с 300 к.с.

Golf Mk II

Mini Cooper

Не е сигурно дали това Mini има 6-кубиков LS2 V8 двигател или двигателят си има Mini върху себе си. Преди време колата с прякор „The Monster“ („Чудовището“) събра погледите като премери сили с Mitsubishi Colt.

А когато комбинираш кола, която тежи едва 450 кг., с двигател Hayabusa и 250 к.с., можеш да постигнеш чудеса. Точно това е направил собственикът на следващото Mini:

VW Beetle

Взимаме една „Костенурка“ на Volkswagen от 1966 г., отстраняваме оригиналния двигател и го заменяме с 1.3-кубиков Wankel с турбо, взет от Mazda RX-7. По този начин получаваме Beetle с мощност от 250 коня, който успява да впечатли дори експерт като Джей Лено!

А Джей Лено определено не се впечатлява толкова лесно, предвид че е притежател на най-голямата автомобилна колекция в света (виж „Известните и техните автомобилни колекции“).

Volkswagen Bus

Тунинговано автобусче? На повечето хора дори не би им хрумнало, но пък шантавите идеи винаги си намират пътя към правилните хора. И така, на швейцарския собственик на бусчето му дошла идеята да го обзаведе с двигател на Porsche. Цялата трансформация му отнела повече от пет години. Сега под капака има 3,6-литров редови двигател с 6 цилиндъра, който доставя мощност от 570 к.с.

Barbie car

Как, не сте чували за подобна автомобилна марка? Значи просто нямате малка дъщеря. Barbie количката не може да побере повече от мотор за велосипед, но пък си има емблема на Mustang!

За някои хора автомобилите служат само и единствено за придвижване от точка А до точка Б. За други обаче те са хоби, страст и дори фетиш. Ако сте от вторите и искате да направите нещо повече за своята кола, може да финансирате начинанието си с именно с нейна помощ и с обратен лизинг от „Credissimo Супер“. Може да вземете заем на стойност от 3000 до 30 000 лв. с опция за изплащане до 48 месеца. През това време ползвате автомобила си както преди!

arrow_forwardНаучи как

 

Новини

Спокойствието и сигурността ви при шофиране през зимните месеци зависят само от вас и тези подготвителни действия. Прочети още
Време ли ви е за първия електромобил? Ето кои са най-достъпните варианти на пазара в момента Прочети още
Могат ли блестящите провали да доведат до блестящи успехи? Стават ли състезателите за бизнесмени? Щеше ли Ferrari да е същото без Енцо? Надали. Прочети още